Wednesday 12 December 2012

Ce au însemnat ultimele 6 luni sau o mică introducere în retrospectiva anului 2012

Acum aproape 6 luni îmi încheiam 4 ani de studii inginerești, 4 ani în care am încercat pe tot posibilul să profit de studenție, să îmi petrec timpul alături de oamenii la care țin si de ce nu, să învăț ceva și pentru facultate. Prima mea zi de inginer și următoarele luni și-au pus amprenta asupra modului în care privesc lucrurile, începând de la grupurile de prieteni, pâna la viitorul meu profesional. Pașii importanți au fost făcuți deja și parcă trecerea la noua stare de spirit nu mai este atât de radicală precum parea la început.

Ce întelegem prin radical? În primul rând am renunțat la un grup de oameni cu care îmi petreceam majoritatea timpului de vreo 2 ani și ceva, timp în care m-am îndepărtat de ceea ce îmi placea cu adevărat: Fizica, voluntariatul și dialogul cu oamenii, pasiuni care mi-au determinat acțiunile următoare. Am intrat la master la Facultatea de Fizica, m-am reîntors în cadrul eeStec București și în comunitatea de anime și manga, și am reînnodat legaturile cu oameni cu care nu mai vorbisem de atâta vreme, oameni la care țin, dar pentru care nu am avut timp.

Ce am învățat?

E important să știi ce e valoros pentru tine. Dincolo de bani, de oameni cu care poți să îti pierzi vremea și dincolo de discuțiile mărunte, fă ceea ce îti place, ce te scoate din zona de confort și care îți oferă o provocare continuă. Am învățat că o comunitate nu înseamna un om sau doi; o comunitate este o rețea de prieteni, în care legăturile sunt date de pasiunile și viziunea comună a membrilor.
Ce am învățat cel mai mult, însă, este că încă mai am atât de multe de învățat, atât ca om, cât și ca profesionist.

Și ca să încheiem, mulțumiri celor care sunt alături de mine, chiar și daca ne despart mii de kilometrii

P.S. Există o singură persoană care a pus în mișcare toată schimbarea asta și cu ocazia asta îi mulțumesc(știe bine cine)

No comments:

Post a Comment