Tuesday 25 January 2011

Prietenii, amicitie, 2010

Wow! A trecut ceva vreme. Asa ca o sa spun cateva cuvinte, nu despre realizari sau experiente, ci despre prieteni.

Mi s-a spus de foarte multe ori in 2010: Murat e foarte dificil sa te identifici cu mai mult de o comunitate, mai mult de o organizatie, mai mult de un grup. Sincer, si eu am crezut la fel. Nu ai cum sa ii impaci pe toti. Nu ai cum sa fi tot timpul langa toti. Si nici nu poti sa iesi la o bere cu toti.

Dar doi prieteni foarte buni(care de altfel nu se cunosc intre ei) mi-au spus fiecare cam asa: "faptul ca sunt aici si stau de vorba cu tine nu este din cauza ca avem acelasi interese, reprezentam aceeasi organizatie, sau pur si simplu iesim la o bere impreuna. Avem o legatura. Avem ce impartasi cu adevarat.  Emotii, trairi, idei.

2010 a fost anul in care am valorificat prietenia celor din jur. Am inteles cat de tari sunt acei oameni care raman alaturi de tine chiar si la 1500 de km departare si chiar dupa 1 an in care nu i-ai vazut. Sunt acei oameni care s-ar urca in primul tren pentru a-ti oferi suport atunci cand ai nevoie.

In 2010 mi-am pierdut amici la fel de repede cum i-am castigat. Si nu m-a deranjat. Mi s-a spus de atatea ori in necunostinta de cauza:" Murat esti foarte tare". Nu, nu sunt. Sunt si cu bunele si cu relele mele. Uneori sunt diabolic si uneori impulsiv, dar cred in ceea ce spun si in cei din jur. In dorinta de schimbare, vreau sa cunosc. Vreau sa vorbesc cu oameni, nu cu imaginea lor.

Salut sunt Murat si sunt pasionat de anime, manga, stiinta, tehnologie, filozofie, HR si muzica. Tu cine esti?

1 comment:

  1. Salut! Sunt Teo, o visatoare, o optimista, pasionata de fotografie, psihologie,ezoterism si multe altele. Si imi plac oamenii care au lucruri interesante (si utile) de spus si stari frumoase de transmis. :)

    ReplyDelete