Wednesday 8 September 2010

10 lucruri învăţate în HRemotion

10 lucruri învăţate în HRemotion sau altfel spus “de ce a fost bine că am fost acolo”.

Corina mi-a predat ştafeta si o să mulţumesc, alături de ea, echipei CROS pentru că a realizat acest program extraordinar fără de care nu aş fi putut ajunge la nivelul la care sunt acum, atât din punct de vedere al cunoştinţelor, cât şi al relaţiilor cu oamenii.

Care sunt aceste 10 lucruri?
  • Am învaţat sa ascult experienţele, gândurile, ideile altor persoane
  • Am cunoscut oameni extraordinari dispuşi să îşi împărtăşească experienţele, oameni pe care, probabil, nu aş fi avut cum să îi cunosc într-o altă conjuctură. O să revin cu experienta CROS camp si ce a însemnat ea pentru mine mai tărziu.
  • Procesul de evaluare într-o organizaţie este foarte important, atât înaintea demarării unui proiect, cât şi după finalizarea lui. Fără evaluare nu avem nici o şansă să îmbunătăţim procese, proiecte si metode, dar mai ales pe noi ca persoane.
  • Recrutarea trebuie facută astfel încat să acopere nevoile organizaţiei şi să aducă oameni capabili; este timpul să renunţăm la profilul recruţilor. Avem nevoie de diversitate, de idei, de perspective noi şi de oameni dornici să înveţe unii de la alţii.
  • Nu este nici o ruşine în a cere ajutorul altcuiva. Uneori experienţa altora ne scoate din impas.
  • Am luat parte la un program de coaching extraordinar alături de Alex, program care m-a făcut să înţeleg care sunt obiectivele mele si care sunt paşii pe care trebuie sa îi urmez ca să mi le ating.
  • Am (re)început să citesc şi să îmi direcţionez o parte din energia mea către pasiunile mele. Şi totuşi am mult timp liber.
  • Am început să folosesc instrumentele Web 2.0 astfel încât să îmi permită acumularea a cât mai multe informaţii.
  • Mi-am găsit motivaţia de a merge mai departe în oamenii cu care lucrez sau pe care îi întalnesc zi de zi.
  • Şi de ce nu, m-am eliberat de trecut, dar nu l-am uitat.

1 comment:

  1. Asta: "Nu este nici o ruşine în a cere ajutorul altcuiva. Uneori experienţa altora ne scoate din impas" mi se pare unul din cele mai tari lucruri si ma bucur mult ca ai mentionat-o! :)

    ReplyDelete